مجوز ارتباط نامشروعم ، شک به شوهرم بود/داستان تجاوز به...

مجوز ارتباط نامشروعم ، شک به شوهرم بود

متاسفانه این جوان حیوان‌صفت فریبم داد و ما مدتی به طور مخفیانه با هم رابطه داشتیم، ولی با وجود اینکه فکر می‌کردم مجتبی اصلا به من توجهی ندارد او خیلی زود متوجه تغییر رفتار و روحیه‌ام شد و از رابطه‌ام …

خراسان:پسرعمویم با بازی چشمانش دلم را ربود و من که شیفته و دلباخته اش شده بودم، به خواستگاری اش جواب مثبت دادم و با رضایت بزرگترهای فامیل ما با هم ازدواج کردیم.مجتبی تا زمان تولد فرزندمان به خانه و زندگی اش خیلی اهمیت می داد. او کوچک ترین تغییری که در چهره ام ظاهر می شد را می دید و از صمیم قلب ابراز عشق و علاقه می کرد. اما از وقتی دخترم را به دنیا آوردم، او از من غافل ماند و این اواخر هیچ توجهی به من نشان نمی داد.

زن جوان در دایره اجتماعی کلانتری شهرک ناجای مشهد افزود: با برخوردهای سرد همسرم تصور می کردم او به من خیانت می کند و شاید با زن دیگری رابطه برقرار کرده است اما هر چه کنترلش کردم چیزی دستگیرم نشد. خیلی دلم گرفته بود و در برابر کم توجهی و بی تفاوتی های مجتبی، تصمیم احمقانه ای گرفتم. راستش را بخواهید من از دوست مجتبی خواستم تا او را در بیرون از خانه زیر نظر بگیرد و به آن پسر غریبه گفتم که فکر می کنم کاسه ای زیر نیم کاسه است و شوهرم با فردی رابطه دارد.

دوست مجتبی با چرب زبانی مرا خاطرجمع کرد که این ماموریت را انجام خواهد داد. او پس از گذشت چند روز به شماره تلفن همراهم زنگ زد و گفت: حدس شما درست بود چون مجتبی کمی مشکوک به نظر می رسد و احتمالا با زنی غریبه رابطه دارد. البته باید بیشتر او را زیر نظر بگیرم و…!

با شنیدن این حرف ها خیلی ناراحت شدم و چندین و چند بار دیگر هم با دوست مجتبی از طریق تلفنی در تماس بودم تا اینکه دوست نامرد شوهرم یک روز با ابراز علاقه به من، گفت جزای شوهری که به همسر محترم و نازنینی مثل شما خیانت می کند خیانت است و…!

متاسفانه این جوان حیوان صفت فریبم داد و ما مدتی به طور مخفیانه با هم رابطه داشتیم، ولی با وجود اینکه فکر می کردم مجتبی اصلا به من توجهی ندارد او خیلی زود متوجه تغییر رفتار و روحیه ام شد و از رابطه ام با دوستش سر در آورد. با روشن شدن این حقایق تلخ، اختلاف شدیدی بین من و مجتبی به وجود آمد و او می خواهد طلاقم بدهد.

متاسفانه حالا متوجه شده ام دوست شوهرم برای اینکه بتواند به هوس های پلید خود برسد، دروغ گفته و مجتبی با هیچ زنی رابطه ندارد بلکه او به دلیل ضمانت وام بانکی یکی از دوستانش که کلاهبردار از آب در آمده مجبور بود برای پرداخت اقساط بانکی ۲ شیفت کار کند و کمتر وقت می کرد به من و دخترمان توجه کند.

زن جوان اشک هایش را پاک کرد و افزود: من اعتراف می کنم که حماقت کرده ام و زندگی خودم را از دست دادم؛ اما ای کاش مجتبی مرا در جریان مشکلات زندگیمان قرار می داد تا تصورات احمقانه کارم را به اینجا نمی کشاند!

نظرات 2 + ارسال نظر
tanaz دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام آقا حمید گل از حرفاتون معلومه خیلی عاشقید.میتونم بیشتر باهاتون آشنا شم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حمید دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ب.ظ http://story-2011.blogfa.com/

کوچیک تر که بودم فکر می کردم بارون اشک خداست ولی مگه خدا هم گریه می کنه چرا باید دل خدا
بگیره!!!! دوست داشتم زیر بارون قدم بزنم تا بوی خدا رو حس کنم اشک خدا را تو یه کاسه جمع کنم
تا هر
وقت دلم گرفت کمی بنوشم تا پاک و آسمانی شوم! آسمان که خاکستری می شد دل منم ابری می شد
حس میکرم که آدما دل خدا رو شکستند و یا از یاد خدا غافل شدند همه می گفتند باران رحمت خداست ولی
حس کودکانه من می گفت خدا دلش از دست آدما گرفته
سلام عزیزم زیبا منویسی..مطالبی که گذاشتی واقعا خوندنی بود
سلیقت حرف نداره دوست من.....
بنظرم مطالبت اصل موضوع رو به خواننده میرسونن .....
موفق باشی عزیزم.....[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد