اس ام اس سرکاری /اس ام اس ضدحال/اس ام اس حالگیری

شرمنده به خدا، آره میدونم خواب بودی، خوب بابا فحش نده دیگه، کارت داشتم که بیدارت کردم.
میخواستم بدونم ماهی وقتی غذا میخوره، آب نمیره تو دهنش؟

ببین عزیز دلم پاشو………..
اگه پا نشی قهر میکنما………….
خب دلم برات تنگ شده…………
جون من پاشو…………
پاشدی………….
افرین عزیزم…………
حالا که پاشدی ماچم کن بگیر بخواب! (خودمونیم این یکی حالمو بهم زد)

می خواستم یه چیز مهم رو بگم
پاهات از زیر لحاف اومده بیرون . یه وقت سرما نخوری!

ببین یکی میخواست از خواب بیدارت کنه من نذاشتم
کار خوبی کردم؟

پاشو جیش کن بعد برو بگیر بخواب ….سازمان دخلالت در تمام امور کشور

هاهاهاااااااااااا…
گول وخوردی من اس ام اس نبیدم.
وجدان خبیث موبایلت بیدم که خاستم از خواب نازبیدارت وکنم!

ساعت دو امشب قراره همه عقب مونده ها شفا بگیرن اس ام اس زدم حالتو بپرسم .

می دونم خوابی عزیزم. ولی من از دوری و دلتنگی تو خوابم نمی بره، مطمئنم اگه می دونستی من به خاطر تو نخوابیدم تو هم نمی خوابیدی!

یه سوال: اگه نصف شبی اس ام اس سرکاری بدم بیدارت کنم چی کار می کنی؟

مشترک گرامی حرکت زشت شما را در حمام دیدیم . ….
.
.
.
هیچکس تنها نیست. همراه اول

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد