دانلود مداحی و نوحه حسین سیب سرخی محرم 89

513 دانلود مداحی و نوحه حسین سیب سرخی محرم 89

شب اول محرم 89

روضه (سفیر حسینم)
زمینه (میا حسین)
واحد (دوباره بوی محرم)

شور(شبهای محرم)

شب دوم محرم 89

زمینه (شده تیره آسمون)
واحد (میون دشت و صحرا)
واحد (روز ازل)
شور(اسیر عشقم)

شب سوم محرم 89

روضه (قد و قامت من)
زمینه (آمدی پدر)
واحد (کنج ویران)
واحد (بوی کربلا)
شور (دیوونه شدم)
شور (عشق حیدر)

شب چهارم محرم 89

زمینه (یه نگاه بکن)
شور (مولا مولا مولا)
واحد (رخته ماتم)
شور(حسین قبله)

شب پنجم محرم 89
زمینه (عمو حسین)
واحد (یادگار حسن)
واحد (امیری یا حسین)
شور(جا داره از غمت )
شور (من و حرمت)

شب ششم محرم 89
زمینه (گل برادرم)
واحد (باز دوباره دله من)
واحد (سینه زنات و دوست دارم) عینی فرد
واحد (حیدر ) عینی فرد
شور (شبها با یاد تو)
شور (دار المجانین) عینی فرد
شور (عبد حسینم) عینی فرد

شب هفتم محرم 89
زمینه (کودک دلاورم)
واحد (لای لای علی)
شور (یه مسیح)
شور(یه عمر که قلبم )

شب هشتم محرم 89
زمینه (بمیرم برای)
واحد (در خیمه)
واحد (یا حسین یا حسین)
شور (برخیز که شور…….نوبت نبرد اکبر آمد)

شب نهم محرم 89
روضه (فدای سرت)
زمینه (در کنار علقمه)
واحد (دلم هوایی شد)
شور (ذکر)
شور (برخیز که شور…….آب آور آمد)
شور (شدم دیوونه)

بخشی از شب دهم محرم 89
شور (از خیمه ها با حال پریشان)
شور (یبن الزهرا آهسته رو)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد