پخش آنلاین موزیک بارون باصدای علرضا بلور/آهنگ باران باپخش آنلاین

تو مثل نم نم بارون و من اون خشکی خاکم

که اگه یه روز نباشی می دونی که من هلاکم

یه چراغ پر فروغی واسه تاریکی شبهام
با تو ظلمت نمی مونه ، عشق من بمون که تنهام

میشه با ناز نگاهت ، غصه ها رو در به در کرد
میشه از عشق تو خوند و همه دنیا رو خبر کرد

با تو احساس من انگار داره کم کم جون می گیره
داره کم کم زنده میشه ، عطر بارونو می گیره

با تو ظلمت نمی مونه ، آره غربت نمی مونه
تو اگه باشی کنارم، دیگه حسرت نمی مونه

ای همه دار و ندارم، ای تموم انتظارم
تو هجوم بی کسیها،حالا تنها تو رو دارم




Baroon- Alireza Bolouri | Online Karaoke
نظرات 1 + ارسال نظر
مریم جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ب.ظ http://Gravatar.com

سلام.آهنگ بارون جناب بلوری واقعامحشره.اولین باره که میشنوم.میشه بیوگرافی وسابقه هنری ایشون روبیشترمطرح کنید.نفست گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد