محمدرضا پهلوی با خواهرش رابطه چنسی داشت



محمدرضا در هنگام زندگی با فوزیه، با یکی از خواهران خود به نام اشرف 
هم رابطه غیراخلاقی داشت و به همین دلیل امتیازات مختلفی در زمینه تجارت به خواهر هوس بازش میداد.

با توجه به اسناد و مدارک معتبر میتوان گفت پدر رضا ربع پهلوی « بچه باز» هم بوده و چندین بار به «پسران و دختران 9 ساله» تجاوز جنسی کرده، هم اکنون بعضی از این قربانیان تجاوز و آزار و اذیت با نوشتن کتاب خاطرات دست به افشاگری زدند.


 
 
 

فرح دیبا؛ آخرین همسر شاه، نیز سوابقی از مفاسد اخلاقی دارد؛ او با شخصی موسوم به جودی، رابطه داشت که حتی پس از خروج شاه و فرح از ایران، این ارتباط جنسی در مکزیک نیز ادامه داشت.



 
 
فساد و مشکلات غیراخلاقی اشرف پهلوی
اشرف پهلوی؛ خواهر دوقلوی شاه، در فساد اخلاقی مانند
سایر رذایل، رکورددار خاندان پهلوی بود. فردوست معتقد بود که اشرف، دوست هر مرد زیبا و دشمن هر زن زیباست.

 علم نیز در خاطرات خود می‌نویسد: «تیمسار «م» در جلسه‌ای با وزیر دارایی، مخارج مداواهای خاص افسران ارتش اعزامی به خارج را در مقایسه با هزینه‌های فسق و فجور اشرف، مثل قطره‌ای در برابر اقیانوس می‌داند.» درضمن اگر زنان زیبارو و خوش اندام را برای شاه پیدا نمیکردن، خود اشرف به نیاز جنسی برادرش محمدرضا (شاه!) پاسخ می داد و بدنش را در اختیار برادرش قرار میداد.

افرادی همچون پرویز راجی، لئون پالاچیان ارمنی، گلسرخی و همچنین جوانی که او را آجودان پادشاه یوگسلاوی معرفی می‌کردند، از جمله معشوق‌های اشرف بودند. درباره فساد و بدنامی اشرف همین بس که نشریه تایمز در ژانویه سال ۱۳۵۰ ش، اشرف را راس هرم فساد خاندان پهلوی معرفی کرد.

 


 حمیدرضا پهلوی؛ فردی معتاد و هوس باز
حمیدرضا؛ برادر کوچک‌تر شاه،
 نیز سوابقی زیادی در مفاسد اخلاقی و اقتصادی دارد؛ او معتاد به هروئین بود و زنان بدکاره و کاباره‌ای را به خانه می‌آورد. حمیدرضا پهلوی رقیب اشرف در قاچاق مواد مخدر بود.

هما؛ همسر حمیدرضا، نیز معتاد به هروئین و بدکاره بود و حمیدرضا از او به عنوان وسیله‌ای برای تامین مقاصد خود اعم از تهیه هروئین و جمع کردن زنان زیبا به دور خود، استفاده می‌کرد.

  
 
  نازک پهلوی؛ بازیگر فیلم های غیراخلاقی
نازک پهلوی با هویت جدید در کشور انگلیس
مشغول به بازیگری در فیلم
 های غیراخلاقی است. محمدرضا پهلوی، عموی نازک است...

"نازک پهلوی" مدل و بازیگر فیلم های جنسی است، هم اکنون در کشور انگلستان زندگی می کند و در کنار فاحشگی و هرزگی های روزانه به پدربزرگ و خاندان خود افتخار میکند.

خود به نقل از هویدا می‌نویسد:
 «فساد در سطح بالای مملکت به قدری شیوع دارد که حتی از حریم شرم و حیا هم فرا‌تر رفته است و در این مورد مثال می‌آورد که هم اکنون در کنار دریای خزر سه کازینو به مقیاس وسیعی مشغول به کار است که یکی به خواهر شاه و دیگری به برادرش و سومی به بنیاد پهلوی تعلق دارد.»

نظرات 13 + ارسال نظر
... جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:19 ب.ظ

یادش گرامی و روحش شاد

ی دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:04 ب.ظ

مرگ بر خاندان سراسر فاسد پهلوی....مرگ.

رضا دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:36 ب.ظ

سلام چرت و پرت بود

milad پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ق.ظ

lotfan gohe gonde tar az dahaneton nakhorid shah olgoye yek ensan ba vojdan bod ke omid varam khoda rahmateshon kone . ba tashakor az shoma ensane haghir ke ba neveshtan in mataleb chert khoshhali!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:36 ب.ظ

گیرم ک خلق خدا را فریفتی به مکر خود
با دست طبیعت چه می کنی
وای به شما از بد هم بدترید

سودابه دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ب.ظ

کل حرفاتون قبول ولی به خدا معصیت داره دیگه اینکه میگید باخواهرش رابطه داشته 100تاکتاب تاریخی خوندم تو1دونه شم همچین چیزی ننوشته بود.تهمت حتی به کافرم روانیست.....اینو دیگه ازکجا درآوردین!!!!!!!!
خدایا .....

شهروز چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:29 ب.ظ

نمیدونم چرا بعضی ها از گفتن این اراجیف در مورد کسی که زمانی شاه مملکتشان بوده تحساس شرم نمی کنند.
در خانواده ی سران رژیم فعلی نیز مفاسدی به مراتب بدتر وجود دارد که اگر زمانی رژیم فعلی سقوط کند و این مفاسد آشکار شود اونوقت تازه همه میگن هزار رحمت به شاه و خاندانش

احمد پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ق.ظ

آقا تو رو خدا دروغ ننویسین. اون دنیا نمیتونین جواب خدا رو بدین. خاندان پهلوی آدمهای درست و حسابی نبودن این درست. اما شما هم ناپاکی اونها رو خیلی بزرگ کردین. این چرت و پرت ها رو از کجاتون درمیارین؟

کوروش دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ق.ظ

این وصیت نامه پس از مرگ محمدرضا توسط فرح پهلوی قرائت گردید.


در این هنگام که دور از خاک وطنم در چنگال این بیماری جانکاه آخرین روزهای زندگی خود را سپری میکنم، به عنوان پادشاه ایران زمین این پیام را به ملتم که در شوم ترین دوران تاریخی وطنش روزگار تیره ای را میگذراند میفرستم. همانند هر مسلمان معتقدی که در آستانه مرگ از وجدان پاک و صفای کامل روح برخوردار است خداوند بزرگ را به شهادت میطلبم، از آن وقت که صرفا به خاطر جلوگیری از خونریزی هموطنانم ناچار خاک ایران را ترک کردم آنی از فکر سیه روزی تدریجی ملتم، و مخصوصا اندوه رقت بارشهادت وطن پرستان با نام و گمنامی که سینه های فراخ خود را در مقابل جوخه های آتش جلادان قرار دادند فارغ نبوده و با تار و پود وجودم این رنجها را احساس کردم... شگفت اتفاقی، که در همان لحظاتی که قلب من از حرکت می ایستد، قلوب افسران دلاورارتش من نیز که در تکاپوی نجات وطن بودند، پیاپی آماج گلوله های دشمنان ایران قرار میگیرند و برای اینکه چنین پیوندی جاودان ماند توصیه میکنم که بعد از نجات کشورم، کالبدم درگورستان این شهیدان جانباخته وطن، مدفون گردد... من در این دقایق واپسین شیرینی خاطرات افق ایران عزیز را که به آن عشق می ورزم در برابر تلخی زهراگین مرض جانسوز قرار داده ام. خاطره شالیزارهای کرانه های دریای خزر، و مرغزارهای دیلم، خاطره قله های پربرف سهند و سبلان آذربایجان، خاطره کوهستانهای سبز و خرم زاگرس کردستان، و هامونهای عریان بلوچستان، خاطره اروندرود خوزستان و هیرمند سیستان، خاطره دشت ارژن فارس، خاطره حاشیه های کویر سوزان خراسان و کرمان، خاطره شهرکها و دهستانهای ساحلی خلیج فارس، خاطره کوچ عشایر دلیر و فداکارو بطور کلی با اندیشه همه گوشه و کنار آن سرزمین مقدس و مردم پرتلاش و پرتوان آن، چشم از جهان فرو میبندم.
شاید فقط شاید برای یک بار هم که شده از فکرت استفاده کنی شاید شاید

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:53 ب.ظ

از خدانمیترسید این تهمتها رو میزنید....
اسمتون روهم گذاشتین مسلمان متاسفم خدا به دادتون برسه ...

شاه بد بوده لازم نیست هر فسق وفجوری را برای بیشتر جلوه دادن خودتون به هرکسی نسبت بدین...

رابطه با خواهرانش...وای بر شما......

یکی دیگه شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:55 ب.ظ

لااقل یه منبع آبگوشتی بذار که ملت ساده لوح فکر کنن راسته

سسسسسس شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:51 ب.ظ

۷۰٪ مطالب فسادتون دروغه
ببینم هناق نگرفتید؟

جوان سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ب.ظ

از نوشتن این چرت و پرتها فقط دنبال ترافیک هستید

شاه بد بود ولی با خواهرش نبود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد