پاسخ جالب «انیشتین» به درخواست حمایت از یک گروه صهیونیستی

anishtain

به گزارش رحماء پیش از تشکیل رژیم اسرائیل، دو گروه از یهودیان تروریست مشغول پاکسازی فلسطین از ساکنان عرب و اشغالگران انگلیسی بودند. بی‌رحم‌ترین این گروه‌ها، جنگجویان آزادی اسرائیل بودند که بعد از "آوراهام اشترن "، پایه‌گذار این گروه‌ها، به نام‌های "LEHI" یا "باند اشترن "، گانگسترهای خشن، نیز شناخته می‌شدند.

بیشتر حمایت مالی از این تروریست‌های یهودی از طریق آمریکا تامین می‌شد. باند اشترن، پول جمع‌آوری‌شده را تحت نامی جعلی موسوم به "دوستان آمریکایی جنگجویان آزادی اسرائیل " دریافت می‌کردند. آقای "شپارد ریفکین "، بعد از جدایی فلسطین از سازمان ملل و پیش از تشکیل رژیم صهیونیستی در ماه مه سال 1948 میلادی، مدیر اجرایی بود.

"ریفکین " از "آلبرت انیشتین " درخواست کرد تا جهت افزایش پول آمریکایی‌ها برای تامین تسلیحات برای بیرون کردن عرب‌ها و ساخت رژیم یهود کمک کند.

در تاریخ دهم آوریل، یک روز پس از قتل‌عام اعراب در "دیر یاسین "، انیشتن در پاسخ به درخواست ریفکین، باند اشترن را تروریست و جنایتکاران گمراه نامید.

نامه یک صفحه‌ای انیشتین روی نوشت‌افزار برجسته او، (در زیر مشاهده کنید) ، در تاریخ 21 ماه ژوئن سال 2007 میلادی در چهارمین شرکت جهانی و قدیمی حراج موسوم به "سوتیبای " به حراج گذاشته شد.

این نامه توسط "دنیل مک گوان "، مدیر اجرایی "یادبود دیر یاسین "، به قیمتی معادل 8 هزار و پانصد دلار بعلاوه هزار و 700 دلار کمیسیون و کارمزد و 175 دلار هزینه حمل با کشتی خریداری شد.

این نامه بخشی از آرشیو یادبود دیر یاسین خواهد شد؛ آرشیوی که شامل اسناد، تصاویر و گزارشات صوتی از این قتل‌عام است.

متن کامل نامه به شرح زیر می‌‌باشد:
10 آوریل سال 1948

آقای شپارد ریفکین
مدیر اجرایی
دوستان آمریکایی جنگجویان آزادی اسرائیل
خیابان دوم ، پلاک 149
نیویورک

آقای گرامی؛
زمانی‌که احتمال دارد یک فاجعه قطعی و واقعی برای ما در فلسطین اتفاق می‌افتد، اولین مسئول این فاجعه، انگلیس و دومین پاسخگوی این فاجعه سازمان‌های تروریستی هستند که مقامات خود ما آنها را به وجود آورده‌اند.
من تمایلی به دیدن کسانی که با اشخاص جنایتکار و گمراه مرتبط هستند، ندارم.

با احترام؛

آلبرت انیشتین

 
منبع:عمارنامه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد