اس ام اس دلبری عاشقونه

اس ام اس عاشقونه دلبری

عشق گاهی ازدوری بهتر است،عاشقم کرده ولی گفته صبوری بهتراست،توی قرآن خوانده ام،یعقوب یادم داده است،دلبرت وقتی کنارت نیست کوری بهتر است

*************************

فدایت ای گل زیبای هستی / نمیدانم کجا بی من نشستی / قشنگیهای فردایم تو هستی / یگانه گنج دنیایم تو هستی.

فرستنده : 8862***0935

*************************

غمگین تر از غروبم عاشقتر از ستاره ، دوریت به غیر حسرت هیچی واسم نداره.

فرستنده : 1593***0939

*************************

از بس که نفس به یاد عشق تو زدم یاد تو به جای نفسم می آید.

فرستنده : 7701***0938

*************************

عاشق پروازهستم، مقصدم چشمان تو

یاس پرپرگشته ام من، مرهمش دستان تو

بودنم بابودنت معنای دیگرمیدهد

حال من خوش میشود،با آن لب خندان تو

*************************

یادت رابه تمام دنیا نخواهم فروخت بی آنکه ذره اى به یادم باشى

*************************

تو میروی و من فقط نگاهت میکنم، تعجب نکن که چرا گریه نمیکنم، بی تو یک عمر فرصت برای گریستن دارم اما برای تماشا ی تو

.همین یک لحظه باقی است

*************************

بر دوش دلم بارغمت سنگین است دور از تو همیشه قلب من غمگین است

*************************

نگاهم کن که چشمانت قشنگ است

صدایم کن که دل در سینه تنگ است

مرا با خود ببر آنسوی غربت

که اینجا شیشه هم از جنس سنگ است

*************************

فروغ ساحل شب های من باش / طلوع طالع فردای من باش

در این فصل خزان زندگانی / امید این دل تنهای من باش

*************************

گر طبیبانه مرا بر سر بالین آیی به دو عالم ندهم لذت بیماری را.

فرستنده : آکام از مهاباد

*************************

چقد سخته به اونیکه دوسش داری،پر و بال بدی،اما وقتی یاد گرفت واسه تو نپره

*************************

میگن دلتنگى قشنگترین هدیه ى عشقه!حالامن بااین هدیه ى قشنگ تو چیکارکنم

*************************

تا  خاطره ها رو سهمیه بندى نکردن بگم خاطرتو خیلى میخوام

*************************

دوست داشتن را باید از برگ درختان یاد گرفت ، وقتی زرد میشند ، وقتی از درخت جدا میشند ، پای همون درخت می افتند ، میمیرند

*************************

هر شب به فکرت نازنین تا صبح خلوت میکنم

هر دم به شوق دیدنت اخمی به ساعت میکنم

*************************

یاد منو گم نکنی اسیره مردم نکنی،مجنونتو تورو خدا سردرگم نکنی،تنهام نزاری بی خبر بیان بگن رفتی سفر،خدا نیاره بشنوم از عشق من کردی حذر

*************************

قسمت این بود که من با تو معاصر باشم ، در این قصه پر حادثه حاضر باشم ، تا تو پری باشی و آنسوی دریا بروی ، من به سودای تو یک مهاجر باشم

*************************

شبی باران ، شبی آتش ، شبی آیینه و سنگم

شبی از زندگی سیرم ، شبی با مرگ می جنگم

تو آتش می شوی بر خرمن احساس تنهاییم

تو را با هر نفس می بویم ، اما باز دلتنگم

*************************

نمى رنجم اگرباورندارى عشق نابم را/که عاشق ازعیار افتاده دراین عصرعیارى

*************************

بـــــــاقلبـــــــے ازعــــــشق

بـــــــاخطـــــے ازحریرمحبت

بر روی یک برگ کهنه از یاس مینویسم دوستت دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد