کد آهنگهای پیشواز از مرتضی پاشایی/دانلود فول آبم مرتضی پاشایی

متن آهنگ یکی هست تو قلبم از مرتضی پاشاییhttp://www.image.farsmod.com/images/11853258693823873089.jpg

سلام دوستان کد آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی پاشایی آمد!!!

کد آهنگ پیشواز مرتضی پاشایی

کد پیشواز  “یکی هست” مرتضی پاشایی

۳۳۱۳۲۲۵

کد پیشواز  “تو راست میگی” مرتضی پاشایی

۳۳۱۳۲۲۶

کد پیشواز  “گریه کن” مرتضی پاشایی

۳۳۱۳۲۲۷

کد پیشواز  “به گوشت میرسه روزی ..” مرتضی پاشایی

۳۳۱۳۲۲۸

کد پیشواز  “چشای من ” مرتضی پاشایی

۳۳۱۳۲۳۰

.

 با تشکر از زهرای عزیز

متن آهنگش رو  بعلاوه فول البوم ۹۰ رو گذاشتم  حالشو ببرین

یکی هست تو قلبم که هرشبع واسه اون مینویسم و اون خوابه

نمیخوام بدونه واسه اونه که قلب من این همه بی تابه

یه کاغذ یه خودکار دویاره شده همدم این دل دیوونه

یه نامه که خیسه پر از اشکه و کسی بازم اونو نمی خونه

یه روز همینجا توی اتاقم یه دفعه گفت داره میره

چیزی نگفتم آخه نخواستم دلشو غصه بگیره

گریه میکردم  درو که میبست میدونستم که میمیرم

اون عزیزم بود نمی تونستم جلویه راشو بگیرم

میترسم یه روزی برسه که اونو نبینم بمیرم تنها

خدایا کمک کن نمیخوام بدونه دارم جون میکنم اینجا

سکوت اتاقو داره میشکنه تیک تاکه ساعت رو دیوار

دوباره نمیخوام بشه باور من که دیگه نمیاد انگار

.

.

دانلود به دادش رسیدم از مرتضی پاشاییr

دانلود بزار بگم از مرتضی پاشایی

دانلود آهنگ چند روز از مرتضی پاشایی

دانلود چشمای من

دانلود چطور دلت اومد بری

دانلود آهنگ عشق من

دانلود آهنگ قسم

دانلود آهنگ هنوزم

دانلود آهنگ ماه من

دانلود آهنگ میخوام برم

دانلود آهنگ میمیرم

دانلود ریمیکس مرتضی پاشایی

دانلود آهنگ شاید بپرسی از خودت

دانلود آهنگ تقصیر

دانلود آهنگ تو فکرتم

دانلود آهنگ یادته

دانلود آهنگ یکی هست تو قلبم

نظرات 2 + ارسال نظر
ایدا دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ق.ظ

سلام.ببخشید میشه کد پیشواز (تقصیر) از مرتضی پاشایی رو به من بدیدممنون

aria سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:22 ب.ظ

آهنگ باور پاشایی رو میخوام
لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد